LAPP strømliner navnet på verdensplan!

Miltronic i Sverige bliver også LAPP

LAPP Group strømliner navnene på deres datterselskaber i hele verden, og således bliver Miltronic i Sverige nu også til en LAPP virksomhed ikke kun af gavn men også af navn. Navneskiftet træder i kraft den 1. oktober 2018. For LAPP Danmark får navneskifte kun indflydelse på virksomhedens mailadresser.

Jens Kristensen, salgschef

Den 1. oktober 2018 skifter LAPP navn på alle sine datterselskaber i hele verden.

"For LAPP Danmark betyder det ikke en stor ændring i det daglige, da vi allerede i 2012 skiftede navn til LAPP Danmark", siger salgschef Jens Kristensen.

"Den største ændring for os bliver mailadresserne - specielt den til vores kundeservice, som benyttes af alle vores kunder til ordrer, forespøgsler om tilbud, produkter og levering. Derfor er det af stor betydning, at kunderne er meget opmærksomme på at få ændres mailadressen i deres systemer, således at vi sikrer, at ingen mails går tabt", fortsætter Jens Kristensen.

Det nye domænenavn bliver www.lappgroup.dk
Den nye mail til kundeservice bliver:  kundeservice.dk@lappgroup.com
De personlige mails bliver fornavn.efternavn@lappgroup.com

"Den største omvæltning bliver for Miltronic, vores hovedkontor i Sverige, som ændrer navn til LAPP Miltronic AB. Til gengæld bliver der nu større gennemsigtighed for kunderne, idet alle LAPP virksomheder i hele verden samles under navnet LAPP, hvilket gør os til en endnu tydeligere samarbejdspartner for vores kunder og leverandører", slutter salgschef Jens Kristensen.

Om LAPP Danmark

Vi forener et af markedets bredeste sortimenter af kabel, specialkabel, kabeltilbehør, elkomponenter, kapslinger og automationsprodukter med høj teknisk kompetence og kvalificeret rådgivning. Virksomheden er et datterselskab af LAPP Group og koncernens salgsvirksomhed på det danske og svenske marked.

Vores hovedkontor ligger i Nyköping, Sverige - 100 km syd for Stockholm, hvor der også findes lager, logistikcenter og ressourcer til at lave kundetilpassede komponenter. I Hultsfred ligger vores fabrik til fremstilling af spiralkabler. LAPP Miltronic AB omfatter også salgskontoret i Danmark, som ligger i Greve - syd for København.

LAPP Miltronic AB omsætter for 330 mio. SEK og har 90 medarbejdere.

Om LAPP Group

En global koncern med stor forsknings- og udviklingsindsats, egen produktion og 40 salgsvirksomheder over hele verden. Koncernen har 3.700 medarbejdere.